امروز, شنبه, 15 اردیبهشت 1403

دوره داوری درجه ۳ تیراندازی با تفنگ و تپانچه در خوزستان

دوره داوری درجه ۳ تیراندازی تفنگ و تپانچه زیرنظر فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران از ۶ لغایت ۹ آذرماه به مدت ۴ روز در سالن آموزش این هیات برگزار شد. در این دوره ۳۰ نفر از علاقه‌مندان به داوری رشته تیراندازی از استانهای خوزستان، هرمزگان و البرز حضور داشتند.
15 آذر 1402
دوره داوری درجه ۳ تیراندازی با تفنگ و تپانچه در خوزستان

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان و به نقل از مسئول کمیته آموزش این هیات، دوره آموزشی فوق زیرنظر فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران از ۶ لغایت ۹ آذرماه به مدت ۴ روز در سالن آموزش این هیات برگزار شد. در این دوره ۳۰ نفر از علاقه‌مندان به داوری رشته تیراندازی از استانهای خوزستان، هرمزگان و البرز حضور داشتند.

مهدی نیسی پور افزود در طول این دوره جدیدترین قوانین تفنگ و تپانچه بررسی و ارائه شد. آخرین تغییرات داوری تیراندازی در سطح بین‌المللی و مهمترین نکات داوری این رشته توسط مدرس رسمی فدراسیون تیراندازی کشور و داور بین المللی جناب دکتر زکی زاده به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

شایان ذکر است که در آخرین ساعات این برنامه، آزمون پایان دوره به صورت کتبی و با رعایت همه ملاحظات آموزشی برگزار شد که داوران شرکت کننده در صورت قبولی در این آزمون موفق به اخذ گواهی داوری درجه ۳ تفنگ و تپانچه از فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

 

برچسب ها :