امروز, شنبه, 15 اردیبهشت 1403

کارگاه نگهداری و تعمیر سلاح‌های بادی در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، کارگاه نگهداری و تعمیر تفنگ و تپانچه بادی با مشارکت ۲۲ نفر از مربیان خوزستانی در محل هیات تیراندازی خوزستان برگزار گردید.
01 اردیبهشت 1403
کارگاه نگهداری و تعمیر سلاح‌های بادی در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، در گفتگو با مهدی نیسی پور مسیول کمیته آموزش هیات تیراندازی خوزستان؛ کارگاه دانش افزایی زیر نظر فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و با تدریس اثربخش جناب آقای رضا اسدی برگزار شد، شرکت‌کنندگان با اجزای تشکیل دهنده، نحوه‌ی باز و بسته کردن، سرویس و تنظیف قطعات، تعویض قطعات، عیب‌یابی و نقش کلیدی هر قطعه از یک نمونه تفنگ و تپانچه بادی با استفاده از دفترچه راهنمای سلاح آشنا شدند.
مسئول کمیته آموزش در ادامه افزود، کارگاه برگزار شده از نظر ویژگی‌های آموزشی و یادگیری تفاوت‌هایی با سایر کارگاه‌های برگزار شده داشت که از جمله آن می‌توان به شکل گروهی اجرا، استفاده از ویژوالایزر، تاکید بر اجرای مهارت در چارچوب حیطه روان‌حرکتی و پرسش و پاسخ عملی در حین برگزاری اشاره نمود.
در پایان مهدی نیسی پور، ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین کارگاه‌هایی در استان با نیازسنجی صحیح، برنامه‌ریزی مناسب و استفاده درست از منابع مالی و انسانی تداوم یابد. وی همچنین از حمایت همه‌جانبه رئیس محترم هیات تیراندازی استان خوزستان جناب آقای سیدسالار محمدنیا در برنامه‌ریزی و اجرای این دوره تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها :